Saturday 7 October 2017

Best Forex Trader Blogger


Chris Capre8217s Second Skies Forex vinner beste Forex Blog OPPDATERING: Stemme er stengt, og 2. Skies Forex av Chris Capre er vinneren for 2012 Gratulerer Lets se hvem som vil gjøre det beste i 2013. Tid for min daglige oppdatering av min beste Forex bloggliste, Which Jeg har opprettholdt i flere år. I år skal jeg presentere listen og også spørre leseren om å stemme på den beste Forex bloggen basert på listen jeg har presentert. Jeg skal legge kandidatene under og skrive om hver og så kan du legge igjen din kommentar og stemme i år, vi har to nye blogger lagt til listen, som jeg tror du vil alle nyte. Jeg la til 2ndskies Forex og lærte å handle på markedet. Det viktigste punktet i listen min for beste Forex blogger er brukervennligheten av bloggen og responsen til eieren. De fleste Forex bloggere, er ikke sanne bloggere fordi de er enten handelsmenn eller markedsførere, slik at deres blogger kan være litt kjedelige med svært lite interaksjon. En blogger er noen som snakker til folk og bygger et fellesskap, akkurat som det utrolige samfunnet her hos Winners Edge Trading, som jeg er så takknemlig for. Når jeg lærer, vil jeg snakke med en ekte person. Hvis jeg kan kontakte noen og de skriver tilbake det er en stor bonus, og jeg kan faktisk gå tilbake til det hvis informasjonen er bra. Så det bringer meg til mitt neste punkt, og det er teknisk analyse hvis analysen er god så vil jeg gå tilbake. Standarder for å gjøre kuttet: Mine standarder for inkludering i avstemningen inkluderer et nettsted som har solid teknisk og grunnleggende analyse som oppdateres regelmessig. I tillegg må de ha et pedagogisk element som gjør dem verdifulle for Forex Traders. De beste Forex bloggene på Internett som du kan stemme på: Forex Crunch 8212 Yohay er eieren, og han svarer alltid på kommentarer og e-post, og han legger ut artikler hver dag og har gjort det i årevis. Forex Crunch er en av de beste kildene på Forex Trading, han dekker Forex nyheter, samt teknisk analyse. Nyheten er rask og analysen er pålitelig med undervisning innebygd i den. Forex 4 Noobs 8212 Nick B kjører Forex 4 Noobs nettsted og Nick doesn8217t leker, han snakker sannheten og det er tiltalende for meg. Hans handel er topp og Nick er ekte Forex-aktør. Han har samlet en stor mengde artikler og utdanning, og generelt anbefaler jeg at alle går dit og sjekker dem ut. Nick legger også ut ukentlig teknisk analyse som bistår handelsmenn i sin ukentlige handel. Forex Magnates 8212 Michael Greenberg er lederen en Forex Magnates, og han skriver om Forex Industry, regelverk, meglere og andre ting som skjer i bransjen. Hvis det skjer i Forex, vet Michael om det. Han er tilgjengelig for å svare på spørsmål, og som jeg har lest sin blogg, har jeg ikke funnet noen andre å skrive verdifull informasjon om bransjen som Michael. Jeg anbefaler at du følger denne bloggen, slik at du kan holde deg oppdatert på hva som skjer i Forex. Baby Pips 8212 Baby Pips er en god Forex nettside fordi de legger ut pedagogisk materiale og de har flotte personligheter og gjør lesing blogger ikke helt så kjedelig. De er også på mål med sin analyse, samt dekker et bredt spekter av informasjon fra nyheter til teknisk analyse til grunnleggende data. Baby Pips er en god kilde for Forex-forhandlere å lære og være lønnsomme. Forex skolen har en stor kilde til gratis utdanning som handelsmenn går tilbake til gang på gang. 2nd Skies Forex 8212 Chris Capre har blogget siden 2009 og har samlet en stor mengde handelsinformasjon som handelsmenn kan bruke til å forbedre sin handel. Han fokuserer på prishandlingsstrategier og hjelper handelsfolk. Hvis du ikke har sett hans nettsted, klikk lenken og sjekk den ut. Lær å handle på markedet 8212 Nial Fuller lærer pris handling teknikker og også handelspsykologi som gir en stor del av Forex utdanning. Det er slutten på listen min beste blogger, jeg har selvfølgelig for å være profesjonell ikke inkludert bloggen min på listen fordi jeg er åpenbart forutinntatt :). Hvis du mener at Winners Edge Trading fortjener å være på listen et sted, kan du ta den beslutningen for deg selv. Nå kommer jeg til dere, mine venner som leser denne bloggen. Jeg trenger informasjon om de andre flotte bloggene der ute som jeg kanskje har savnet. Vennligst don8217t bare oppgi navnet, men fortell hvorfor det er flott og gi en detaljert beskrivelse. Jeg vil vite hva som gjør denne bloggen stor fordi hvis det er flott, vil jeg oppdatere denne listen, og jeg vil bli en tilhenger av en ny blogg. Også, jeg vil gi litt oppmuntring der ute til alle som vet hvordan å handle og tenker på å starte en egen Forex Blog. Opprette et utrolig handelsmarked Forex blogg er ikke lett, men for de som har lidenskap kan det gjøres. Så hvis du har spørsmål, vil jeg være villig til å hjelpe trene noen og gi veiledning om hvordan du lager en blogg. Jeg er enig i at en blogger skal være forlovet med sine lesere. Men det tar også leserne å stille spørsmål som jeg aldri har fått på bloggen min. Jeg tror også at blogging er så ny, det er litt vanskelig å begrense det til en bestemt type parametere. Jeg tror en god blogg er en du finner bra, periode. Jeg er glad for å se deg stå opp og definere hva som fungerer for deg og dette nettstedet. Jeg har bestemt at bloggen min er der av en bestemt grunn, og jeg er ikke der for å få en stor følge eller være en slave til en ny artikkel hver dag eller til og med måned. Dette er hva som fungerer for meg. Gjør det min blogg mindre verdifull Kanskje. Men i de få årene jeg har lagt ut artikler der, er alt fortsatt relevant og kan ikke bli kalt bortkastet tid for å lese det. Selv om det kan være over et år gammelt. Kvalitet, ikke kvantitet er mitt mål. Som handelsmann jeg er begeistret, har du redusert listen din nede, dette er trygg og trøstende å vite at hvis du anbefaler en så kort liste, må den være av ypperste kvalitet. Takk Casey Ingen indikator, ingen EA-handelsmetoder. Verdens enkleste Forex Trading Metoder som vil endre måten å handle forex. 3aces4fx Hei, vi lanserer et system veldig snart, og vi vil gjerne sjekke det ut her er vår nettside. fxcrashcourse Hvis du har tid vennligst sjekk oss ut urlforexforum. asiabforex trading forumburl urlforexforum. asiablog. phpbforex trading blogburl Som om helt investeringsfond matmarkedet, består Forex trading utover utbyttbare gevinster avvist kastet helt inntektene dine fordi gni kutte ned hvis du forårsaker ikke tatt vare på investeringsfond eller hvilte nescient av helt dypere matmarkedet kutt. Hither laget av eksperter fangehull på plikt ridning flokken på svingninger innover valutaen kommersialisere og fortsette å oppdatere sine bidragsytere gjennom og gjennom Forex varsler via Master of Science eller elektronisk post. Dette kan faktisk utgjøre et levedyktig verktøy hvis du har en investering innover i Forex trading markedet. Forex trading markedet eller det vi tilbyr nåværende markedet er nesten tilknyttet det økonomiske kontoret innover domenet. Siden jorden forårsaker senesag en økonomisk tilbakegang, blir det femti og femti mer uunnværlig for å overvåke firfirsle og vurdere sine opsjoner før de tvinges ut, forpligter pengene sine innover. Forex bespeaks kan bøye hjelpe til å fortsette å investere forsikringspolicy og tannkjøtt olibanum også hjelper til å bytte til Tilføyde strømmer, hvis du ikke støter på, gjør det bra med en strømstyrke. Her viser den guddommelige servicen og ekspertisen til forretningsorganisasjonskonsulenter Forex Forex Capers et livsopprettholdende kontor, og disse forholdene ser ut som om du tar en spesiell innkallings Forex betoken. Få fra ekspertene tilhører å fungere som et importkontor innover sjekker deres investiture argumenter og i tillegg til innadrett utforming etterfølgende investering design. I tillegg til å konsumere en investiture råd fra hovmodige konsulenter involverer også å brød og smør forbedring med hele de dypere som forbruker like hindret det up-to-date mat markedet. Så you8217ll kunne sikte assistenten av Forex våken inspeksjon og reparasjon. Forex Qui Vive abonnerer på Forex-tildelingen tautens som fortsetter å gå under strålende emne og e-post til sine kunder omtrent helt de dykker som forårsaker hevet innover vogue mat markedet og brød og smør astir med helt commutes som har produsert i Forexen passerer ut dagligvarer. Forex merchandising markedet er svært lik markedet divvy opp, forskjellen i mening er at her heller enn avtaler av innenlandsk valuta markedet. Dette er en fin måte å få tilbake på investeringen. Bare igjen på det stedet er liknende begrensninger og begrensninger langs kommersialiseringen fordi de er i herding investiture matmarkedet. For å presentere trenger du en konsulent til den valutaen som kan styre deg innover floppretningen og Lashkar-e-Toiba, gjør du konklusjonene om å investere. Så hvis du er innstilt etter å ha advart om militær tjeneste valuta, gi varsel ta til advarselssignal guddommelig tjeneste forexforum. asia up-to-date. Denne innringeren fødsler innlemmet innfødt innkommende forex sign og passerer ut fordi mange år og tvinge ut lette deg oppdage de anstendig løsningene for å gi fasjonable forex trading matbutikk. Nada virker dyrere enn en pålitelig profesjonell person. Du kan føre til at det har vært stilig at Forex passerer dagligvarebutikk, bare ville ha litt av det du involverer å leve. På den andre siden er forex trading dyktige konsulenter som tilbringer hele dagen i Forex salg og analyse. Så hvis du ser en Forex-ekspertrådgiver, vil det også optimalisere sjansene dine for å komme frem til flere høytstående tellere på sine investeringsfond. Les mer forex bolg eller singapore forex forum urlforexforum. asiaforum. phpbmalaysia forex forumburl Det er en geat Aussie blogg skrevet av Lance Beggs. Jeg har abonnert fra noen jeg trodde var OK, men jeg vil alltid lese hva Lance tilbyr. Hver fredag ​​får jeg et oppdatert nyhetsbrev fra ham, og det er godt å lese 8211 ikke for tungt, men hvis du vil ha dybde, er det også. Lance forbereder en ebook for øyeblikket, som er på grunn av utgivelse innen utgangen av oktober 2010.Top 10 Forex Blogs Here8217s en liste over mine topp 10 forex blogger. Jeg følger disse bloggene regelmessig via min RSS-leser, og jeg finner dem interessante og veldig informative. Jeg tror de burde være på hver forex trader8217s feed. Så her er mine topp 10 forex blogger: Kathy Lien 8211 Leder av valutaforskning ved Global Forex Trading (GFT). Hun gir interessant teknisk og grunnleggende analyse, forex signaler og strategier. En betydelig del av innleggene er av hennes interessante TV-intervjuer. Valuta Tanker. Larry Greenberg, en veteran valutaøkonom bringer forex nyheter fra mange steder over hele verden, og en grundig analyse av dagens hendelser. Forex Blog. Denne forex bloggen er skrevet av Andrei. Siden 2006 har Andrei8217s gode blogger forex-nyheter, oppdateringer på forex-programvare (inkludert kode), tekniske linjer og mye mer. Trading NRG: Lior Cohen gir dybde daglig, ukentlig og månedlig analyse, prognoser, nyheter og mer om alt relatert til olje, gull, varer og mer. Et must for alle som handler disse finansielle instrumentene. Francesc Riverola. Konsernsjef i FXStreet gir forex bransje nyheter, detaljert statistikk over sin store forex portal og krydder opp bloggen hans med andre ting også. Forex Artikler. James Wooley snakker sinnet om forexstrategier, forex trading ideer og mer. Trading U 8211 Chicago Blog: Jay Norris skriver om psykologiske effekter av forex trading, handelsmønstre, teknisk analyse og mye mer. Vinner Edge Trading. Sist men ikke minst, Casey Stubbs på Winners Edge Trading, med et spesielt fokus på et av de mest populære valutaparene: EURUSD. Hans store innlegg om handelspsykologi har også en stor andel i innholdet hans. Bare blogger er i denne listen. Mens det er mange definisjoner for blogger, og der er en fin linje mellom en blogg eller et nettsted, holder jeg med to definisjoner: kronologisk bestilt i omvendt (siste innlegg først) og muligheten til å kommentere. Det er mange gode forex nettsteder der ute. Jeg oppførte her bare blogger. Jeg oppførte her bare blogger som er til min smak. Ingen betalte meg for dette inkludert han på denne listen Ordren i listen doesn8217t representerer en intern rangering. Oppdater november 2016: Dette er en gammel liste, og koblinger som ikke fungerer, er fjernet. Jeg har noen ganger disse bloggene på mine Forex Links for helgen innleggene. Denne listen ble komponert etter at Casey Stubbs lagde en lignende liste, som jeg er beæret over å være en del av. Gjennom Casey8217s liste, lærer I8217m nye blogger. Nyt Er det noen annen forex blogg som du anbefaler Ta kontakt med meg. Jeg håper du liker bloggen min også You8217re velkommen til å abonnere via e-post eller via RSS. Om forfatteren Yohay Elam Grunnlegger, forfatter og redaktør Jeg har vært i forex trading i over 5 år, og jeg deler erfaringen som jeg har og kunnskapen som jeg har akkumulert. Etter å ha tatt et kort kurs om forex. Som mange forexhandlere har jeg tjent den betydelige delen av kunnskapen min på den harde måten. Makroøkonomi, virkningen av nyheter på evigvarende valutamarkeder og handelspsykologi har alltid fascinert meg. Før jeg startet Forex Crunch, jobbet Ive som programmerer i ulike høyteknologiske selskaper. Jeg har en B. Sc. i datavitenskap fra Ben Gurion University. Gitt denne bakgrunnen har forex-programvare en relativt større andel i innleggene. Yohays Google Profil Relaterte innlegg9 Beste Forex Trading Blogs for å følge Hei venner, i dag er jeg her for å dele med deg 9 beste Forex trading blogger å bli fulgt av hver handelsmann å være en vellykket handelsmann i Forex markedet. Disse bloggene kan være av større hjelp i din handelsreise som sådan, det har hjulpet oss med å gjøre langt. 1. Unormal Returns Abnormal Returns er en 8220varselfri investeringsblogg8221 som har vært oppe i løpet av de siste ni årene. Det gir det beste av investering blogosfæren til leserne hver dag. Det har blitt en fixtur på den økonomiske scenen. Dessuten gir det et klart bilde om hva økonomisk handel egentlig handler om. Nettsted: unormalreturns 2. Investering Investering er en velkjent global finansportal og Internett-merke bestående av 27 utgaver på 21 språk. De mobile appene for Android og iOS som gir nyheter, analyser, streaming citater. diagrammer og tekniske data og finansielle verktøy om de globale finansmarkedene. Nettsted: Investering 3. Daily FX DailyFX er en av verdens 8217s ledende portaler for forex trading nyheter og analyse som er en forskning nettsted av FXCM som er en av de beste Forex trading blogger. Det sparer ingenting og gir alt verktøy du trenger for å handle i valutamarkedet. Analytikerne rapporterer her hver dag om de siste endringene i valutamarkedet, og gir en rettidig teknisk analyse og en nøye undersøkelse av lovende kartformasjoner med live valuta sitater. Nettsted: dailyfx 4. Forex Magnates Finance Magnates er tidligere kjent som Forex Magnates, som hadde sitt første fokus på Forex B2B-sfæren. Det er verdens8217s eneste nettbaserte elektroniske elektroniske handelskunnskapsnav. Ved hjelp av en kraftig trekant av nyheter, forskning og hendelser, tilpasser Financial Magnates bokstavelig talt til behovene i hele den globale handelsbransjen. Det har sporet av å dele svært verdifullt innhold med hensyn til handelsbransjen. Nettsted: financemagnates 5. FX Street FX Street er en ledende kilde til real time forex analyse hvor du kan finne alt du trenger for å ta de beste beslutningene i valutamarkedene. Når som helst, 245. Basert på objektiv, høy kvalitet og fri informasjon. FX Street tilbyr real-time valutakurser, diagrammer, økonomisk kalender, markedsanalyse, nyhetsbrev for handel, tilpassbare tekniske studier, live webinars med de mest kjente ekspertene på valutamarkedet. Nettsted: fxstreet 6. Baby Pips Baby Pips er en velkjent og en av de beste besøkte handelsmennene og samfunnet. I de siste 10 årene har det vært den fremste destinasjonen på nettet for å lære hvordan man handler Forex markedet. Nå tilbyr de daglige artikler om Forex nyheter, leksjoner og spørrekonkurranser, en økonomisk kalender og en samling av Forex-verktøy. Alt en handelsmann trenger for å komme i gang med handel Forex er her. Derfor er det en beste forex trading blogger. Nettsted: babypips 7. Investopedia Investopedia er en av verdens ledende kilde til finansielt innhold på nettet, med over 20 millioner unike besøkende og 60 millioner sidevisninger hver måned. Det er den største finansutdanningswebsiden i verden. Den drives av et team av datavitenskapere og økonomiske eksperter som tilbyr rettidig, pålitelig og handlingerlig finansiell informasjon for alle investorer. Nettsted: investopedia 8. Forex Factory Forex Factory er en ledende nettsideblogg om Forex hvor profesjonelle Forex-forhandlere fra hele verden samler hverandre og gjør det til en av de beste Forex trading bloggene. Nettstedet gir informasjon av høy kvalitet som handelsmenn kan søke i lykken etter lykke. Det tilbyr et produktivt miljø som bringer ut det beste innen handelsfolk og gir dem mulighet til å utvikle seg i sprang. Nettsted: forexfactory 9. Tjen Forex Tjen Forex er et godt kjent nettsted som gir besøkende verktøy og informasjon for å bli vellykkede Forex-forhandlere. De forklarer grunnleggende om Forex trading, og gir deg gratis e-bøker og artikler som bidrar til å lære mer om handel. De tilbyr også online kalkulatorer, nedlastbare indikatorer og gratis ekspertrådgivere. Du kan også få se et ærlig megleresystem basert på handelsrapporter. Nettsted: earnforex Del på Facebook Del

No comments:

Post a Comment